Hjälp & support


Välkommen till vår hjälp- och supportsida

På denna sida har vi samlat vanliga frågor och svar om våra produkter och tjänster.


Genom att ge dig kontroll över våra interaktiva instrumentpaneler kan du identifiera regionala och nationella trender så att du kan framtidssäkra dina inköps- och prissättningsstrategier och flytta lager i enlighet med dina affärsbehov.

Autovista har omfattande databaser som identifierar de flesta modeller samt ”face lift” modeller på den svenska marknaden. Genom att länka registreringsnumret till vår databas kan man exakt identifiera varje inviduella fordon och dess utrustningsnivå.

Detta beror på vilken modell och version du värderar. Vår databas innehåller historia på ca. 20-25 år tillbaka.

Ja, du kan värdera importerade fordon om vi kan identifiera och länka den till vår databas.

För att kunna erbjuda bästa möjliga funktionalitet stöder vi endast de senaste versionerna av de mest populära webbläsarna.

Skicka er nya faktureringsadress till Autovistas kundservice: customer@autovistagroup.com. eller kontakta oss genom att fylla i formuläret här

Vänligen nämn ert kundnummer i mailet, så vet vi säkert vilket konto ändringen gäller. Kundnumret hittar du på era fakturor. De börjar på antingen ETG eller CUS.

Vi skickar våra fakturor via e-post.

Ibland händer det att fakturorna hamnar i inkorgens skräplåda. Om detta har hänt bör du markera oss till en säker avsändare.

Om du fortfarande inte hittar fakturan kontaktar du Autovistas kundservice customer@autovistagroup.com. För att skynda på ärendet ber vi dig att redan då bekräfta er korrekta faktureringsadress och kundnummer börjar på antingen ETG eller CUS. Kundnumret hittar du på alla våra fakturor.

Ibland kan betalningspåminnelserna skickas iväg innan betalningen har registrerats i vårt system. Om du är osäker,  kontakta gärna  Autovistas Kundservice för att bekräfta att betalningen är mottagen.

Ta kontakt

Hittade du inget svar på din fråga?

Vänligen kontakta vårt Customer Experience Team.

Customer Experience